When the leaves are falling

2012-09-01 @ 17:38:00 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har haft en riktgt seg dag på soffans med Jens nu i eftermiddag. Vi fikade på amerikanska pannkakor, blandade frukter, grädde och kaffe. Jag har sedan mest legat med datorn i knäet medan han har spelet TV-spel. Inte så spännande men samtidigt så skönt. Har suttit och kollat på massa höst kläder och kunde inte låta bli att beställa hem lite blandade godsaker. Det finns så mycket fint ute nu! Jag känner mig svag för det vinröda nu i höst, jag ska bjuda in färgen till min garderob. Sedan fortsätter jag på blusar, kavajer, känger och stora halsband. 
 


| Kavaj - H&M | Blus - H&M | Skor - Nilson Shoes | Armband - Gina Tricot | Klocka - Nelly.com |

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback