Årets första grillning

2013-04-21 @ 22:50:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter en runda i Lyngby åkte jag hem igen för att äta lunch med Jens innan jag sedan tog tåget hem till Antonia och Johan i Hjärup. Vi har haft en mycket trevlig eftermiddag då vi har stökat runder hemma hos dem.
 
Antonia har precis flyttat över sina saker till Västanbo och behövde lite hjälp ifrån "någon som kan", som hon så fint uttryckte sig. Hon säger att hon gärna hade bott i vår lägenhet efter vår renovering och verkar därefter ha ganska stort förtroende för mig. Det är ju kul! Jag tycker att vi fick ihop det väldigt bra med alla möbler, tavlor och annat pynt. Vi toppade det hela med en grillning och åt middag med Johans bror och föräldrar. 
 
Årets första grillning. Det känns bra.
Nu har jag precis kommit hem och ska genast kasta mig i sängen. Godnatt!
 

Lite läsning och fika på tåget behövs alltid.

Grillen var igång!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback