Att avrunda med

2013-04-28 @ 21:01:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej vänner!
 
Detta har varit en väldigt lugn helg. I fredags var jag ensam hemma då jag drack några glas rött och började måla på en ny tavla. Det hela var väldigt harmoniskt. Tyvärr blev jag ganska missnöjd med min tavla så jag väljer mellan att kassera den, eller att testa dra på några skvättar guld på den. Jag får se. 
 
Lördagen började med en lyx frukost (nybakade bullar och många valmöjligheter av pålägg) och därefter spenderades dagen på soffan tillsammans med Jens. Ibland har vi sådana dagar. Man är på bra humör, vill göra hur mycket som helst men förmår sig inte till att göra det. 
 
Idag har jag varit i Lyngby och dels hjälpt till i trädgården (ville vara ute i solen!) och jobbat. Det var skönt att vara i Lyngby en stund. Nu har jag precis fixat kvällsfika till mig och Jens. Jag har kokat lite the och tagit upp vars en äppelpaj ifrån frysen som vi tänkte smaska lite på. Jag tycker att det är ett mysigt sätt att avrunda dagen på. En kopp the och något litet att äta till, vare sig det är en bit kaka eller kanske en hand med nötter. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback