Den ljusa sidan

2013-04-25 @ 21:50:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag ligger inne med världens träningsvärk idag, vilket inte är så förvånande men ack så jobbigt. Bortsett ifrån det så har jag haft en väldigt bra dag. Jag hade ett ärende på stan efter att jag hade slutat och passade därför på att gå igenom toviloparken nu när det var så fint väder. När jag går till och från Gullbergs brukar jag gå över gamla järnvägsbron och tittar alltid in mot tivoliparken när jag går förbi. Idag såg människorna i parken ut att ha det extra skönt vilket gjorde att jag med ville gå därigenom. Jag fick några minuters njutning när jag promenerade där. Människor njöt av solen, några hade picknick, fåglarna levde sitt liv och på vissa platser växte det blommor för fullt. Vår, tänkte jag. Gud så härligt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback