Färgklick i vardagen

2013-04-18 @ 22:49:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åh, du härliga vår. Vad skönt att temperaturen har stigit denna veckan och att solen har tittat fram. Jag kände mig påverkad av våren i morse när jag stod och tittade in i min garderob. Min blick drogs till lite mer färg, istället för dem där mörka och dunkla färgerna som jag har använt så flitigt under vintern. Jag fastnade för en rosa blus som matchade mina skor och jag drog även till med ett gult halsband, vilket gjorde att hela jag kände mig pigg och glad. Tänk vad solljus och lite färg kan göra.
 
Eftersom jag kände mig på så bra humör idag passade jag på att umgås med Tova en stund nu ikväll. Vi köpte med oss lite gräddbullar ifrån maxi som vi fikade på medan vi satt och pratade en massa. Mycket trevligt! Jag passade även på att mysa lite med deras lille Vince!
.
 




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback