Fredagsmys

2013-04-12 @ 18:35:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag började lite tidigare idag för att vara med på fredags-frukosten.
 
Två veckor på Gullberg har nu passerat och jag fick lovord ifrån en kollega under dagen. Hon talade om för mig att det är sällsynt att dem får in så duktiga praktikanter som är så trevlig, kan ta för sig och tar egna initiativ. Det gjorde mig glad och gav mitt självförtroende en boost. Min gamla klasskamrat Mirell kom även in till butiken vilket blev en glad överraskning. Han hade odlar skägg vilket gjorde att jag knappt kände igen honom. 
 
Min tanke är att ta det väldigt lugnt ikväll och slänga mig på soffan framför en film. Jag känner inte för att göra så mycket denna helg, utan bara ta det lugnt och kanske måla lite på en ny tavla. Vi får se.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback