I det fina vädret

2013-04-01 @ 21:23:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Eftersom Jens skulle jobba idag och bege sig ut på en två veckor lång övning, bestämde jag mig för att åka till Lyngby och umgås med min mamma. Jag tyckte att det kändes tråkigt att vara ensam hemma. På gund av det fina vädret tog jag bussen och hoppade av i Everöd så att jag fick mig en härlig prommenad också. 
 
Väl i Lyngby föreslog mamma att vi skulle ge oss ut på en liten konstrunda , vilket jag tyckte lät som en trevlig idé. Vi var sväng i Åhus och sedan en runda i Maglehem där vi hittade en hel del fint och jag fick lite inspiration! Det var dessutom fantastiskt skönt att bara strosa runder i den härliga solen! När vi var hemma igen passade vi på att sätta oss i uterummet för att fika och fortsätta att njuta av värmen. 
 
När jag kom hem ikväll märkte jag att TV:n stod igång och Jens militärkläder låg på golvet i hallen. Det blev en glad överraskning eftersom jag inte förväntade mig att hans skulle komma hem försen nästa fredag! 
 

Östen var sugen på ett dopp i poolen


En lugn och härlig stund i ett varmt uterum med en kopp kaffe och paddan i sitt knä

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback