När man lägger av sig vintern

2013-04-14 @ 19:45:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det var till och med så att jag vågade avstå ifrån att ta på mig vinterkappan idag och drog på mig skinjackan med pälsvästen över för första gången i år. Jag har länge tittat skeptiskt på dem som har burit skinjacka dem senaste veckorna. Själv har jag stått och övervägt om jag ska ha mössa och vantar eller inte när jag har gått hemifrån på morgonen. Men idag kändes temperaturen lagom och det luktade till och med vår i när jag kom ut. Härligt!
 
Jag har varit i Lyngby i eftermiddag och jobbat. Jag blev lite avis när jag såg min mamma räffsa löv utomhus när jag satt uppe på kontoret. Det såg väldigt skönt ut att vara ute.
 
När jag kom hem hade Jens en "överraskning" som han själv kallade det. Han hade varit snäll och både städat, handlat och börjat på maten när jag kom hem. Han hade till och med köpt med sig en bunke tulpaner hem. Inte illa det! Det blir en mustig gryta ikväll vilket jag tror kommer att bli väldigt gott.
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback