Skåne runt på en dag

2013-04-06 @ 17:50:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gud vad trött man blir av att vara ute i friska luften, men man blir trött på ett väldigt skönt vis. Vi har nämligen varit på utflykt idag med familjen. Vi begav oss ner till Ystad och strosade runder, tittade på alla söta hus, fikade och njöt av solen. Jag kan nu bocka av årets första fika på en uteservering vilket känns ljuvligt! Jag älskar verkligen Ystad och gick och fantiserade om att flytta dit en vacker dag. Det är så himla mysigt med alla små söta gamla hus, dem smala gatorna och havet.
 
Efter Ystad tog vi även en tur inom Simrishamn, Kiwik, ett snabbt stopp på stenshuvud och vidare till Degebega för att hälsa på min farmor och farfar en sväng. En mysig dag med andra ord! Nu har vi tagit oss vars en öl och har slagit oss ner i uterummet för att vila en stund. Malin drog dessutom fram några gamla fotoalbum som vi sitter och bläddrar igenom innan det är dags för att fixa middagen. Gud vad kul det är att titta på gamla kort!
 
 
 
 



 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback