Som tröst i mörka stunder

2013-04-23 @ 21:07:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är elände här hemma idag. Tanken var att vi skulle köra och storhandla ikväll, men Jens kom hem och var väldigt ynklig eftersom han hade skadat sin fot på jobbet. Dem hade övat närkamp. Jag har lite svårt för att ha medlindande för honom eftersom han har valt det här yrket själv. Fast han har väldigt ont, så lite synd om honom är det. Jag bad honom att komma med önskemål om mat och eventuell kvällsfika så kunde jag gå till maxi och handla det nödvändigaste. Och laga mat. Och servera honom. Och duka av. Och diska. Och ge ryggkli. Och bädda om honom i soffan. Och... Och... Och...
 
Jag köpte med mig en hosentia när jag var och handla. Jag tyckte att jag kunde vara förtjänt av det. Den fyllde fint upp vårt fönster i vardagsrummet vilket gjorde mig väldigt nöjd.
 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback