Sunshine

2013-04-03 @ 18:36:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
Då har jag betat av ytterligare en dag på Gullbergs och jag börjar känna mig lite varm i kläderna. Chocken som min kropp fick när det vankades kroppsarbete har börjat lägga sig. Jag känner mig både piggare och har ingen värk i kroppen längre. Jag börjar även hitta bättre i affären vilket är väldigt skönt! Trevligt har jag även på min praktik, vilket är ett stort plus i kanten då jag skrattar mig igenom min dag.
 
Nu är Jens iväg på övning (på riktigt denna gången) vilket innebär att jag är gräsänka fram tills på söndag. Min plan för att fördriva denna kväll är att först och främst laga lite mat och därefter gå hem till Tova en sväng för att prata lite strunt. Jag tycker att det låter som en bra kväll!
 
PS. Jag älskar detta soliga väder! Visst gör det en mycket gladare?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback