The first day

2013-04-02 @ 21:28:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då var första dagen på min praktik avklarad. Det har gått jätte bra och dem tyckte att jag hade känsla för det här med att jobba i butik. Jag är dock helt slut i min kropp eftersom jag inte är riktigt van vid den här typen av arbete. Eftersom jag har stått upp en hel dag, packat upp varor, skyltat, lyft tunga saker osv. värker det i mina fötterna och i resten av kroppen. Men det är sånt man får ta! Jag har haft kul i alla fall och tror att det kommer att bli 6 väldigt bra veckor.
 
Jens tyckte att vi var förtjänta av lite fika ikväll så han vispade ihop en chokladpudding med grädde och banan. Det var så himla gott men ack så mäktigt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback