The red carpet box

2013-04-10 @ 17:43:37 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
 
 
Jag fick hem min sista Glossy Box igår som innehöll på diverse godsaker. Denna månaden hade dem döpt boxen till "The red carpet box" där allt handlade om skönheten i ögonbicket. I min box fanns där en tandblekning ifrån Smile Lab vilket var väldigt passande eftersom jag och Tova pratade om tandblekning för inte så länge sedan. Den innehöll även en mineralögonskugga ifrån Da vinci cosmetics, ett smiknborttagningsmedel ifrån Garnier, nageförstärkare ifrån Trind och en penna som fungerar som både eyeliner samt ögonskugga ifrån Jelly Pong Pong. Jag ser fram emot att testa allt!
 
Det känns lite tråkigt att min prenumeration är slut nu eftersom jag har varit väldigt nöjd med mina glossy boxar. Jag tycker även att det har varit väldigt roligt. Jag har öppnat varje box med spänning och jag har kännt mig nöjd med alla produkter som jag har fått testa på. Jag tror att jag kommer att ge mig på en prenumeration lite senare igen. Jag rekommenderar alla att testa på det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback