Typiskt tråkigt

2013-04-09 @ 20:43:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()



 
 
Jag var och hämtade ut paket på posten idag och såg att jag hade fått tillbaka paketet som jag skickade upp till Malin innan påsk. Jag som tänkte vara snäll och överraska med att skicka upp ett fint och välfyllt påskägg till min kära syster. Tyvärr hade jag fått fel adress hem till henne (endast sista siffran i gatuadressen var fel!). Det var synd tycker jag, nu får jag äta upp det själv istället.
 
Efter att jag hade plockat ut mina paket gick jag inom Team Sportia och sa hej till Tova som bjöd med mig hem för att träffa Vince, deras nya kattbebis! En super söt liten vit skogskatt på bara några veckor. Jag blev lite avundsjuk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback