Sommar och förfest

2013-08-04 @ 16:54:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag och Jens körde till Lyngby igår för att sola&bada och ha det gött. Man vill ju passa på innan sommaren är slut. Jens samlade massor av pluspoäng ifrån sin svärfar genom att hjälpa till i trädgården, medan jag hängde i en solstol.

Frammåt kväll körde vi hem och jag fick snabba mig in i duschen eftersom jag var hembjuden till Tova på förfest innan M&M. Jag var inte sugen på att gå ut, men var gärna med på förfesten! Det hela blev en rolig kväll med några glas vin och masa tjejsnack! 

Det var så skönt att bara knalla hem till Jens när dem andra hoppade in i taxin. Utescenen är inte lila mycket min grej längre. 


Dålig bild, lånad ifrån Tovas Instagram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback