Konstigheter

2013-08-12 @ 22:42:00 Permalink Teckning, måleri och tavlor Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har haft mycket egen-tid i helgen. Jag målade både en tavla och ett porträtt.

Tavlan var en födelsedagspresent till Antonia. Hon och Johan var inom och fikade igår och hämtade hem den. Jag fick en varm kram av Antonia när hon såg dem, så jag tar det som att hon blev glad!

Efter tavlan fick jag mersmak och började på att rita ett porträtt på Tova och hennes kille Daniel, som jag hade lovat. Det var hur länge sedan som helst som jag tecknade och hade 'the time of my life' under tiden som jag jobbade på den! Jag borde teckna mer. Tova blev också jätte glad för den!

Jag blir glad av att göra mina vänner glada!
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback