Livet är inte alltid fest

2013-08-24 @ 15:05:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Förra veckan var en fest, jämfört med denna.
 
Hosta, heshet, feber och snuva är några av dem ord som kan användas ifall jag ska måla upp en bild av min vecka. Jag har varit väldigt hängig och har tampats med att försöka behålla min röst och att inte kikna av all min hosta. Super tråkigt! Men det går över. Det är så man får se det. Jag försöker att hålla modet uppe genom att skämma bort mig själv med massa godsaker och har gått in i mys-mode när jag har varit hemma. Det är mysigt att göra en kopp te, någon god macka och sätta sig i vår läs-fåtölj med en tidning eller liknande. Nöjdheten infinner sig direkt. Det och halstabletter är den bästa medicinen.
 
Nästa vecka ska jag vara på benen igen! Jag ska göra allt vad jag kan för att nästa vecka också blir en fest.
 

Bjuder på en glad sommarbild ifrån några år tillbaka
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback