Myskvällar

2013-08-09 @ 21:21:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag blev bjuden på middag hos Tova igår. Så lyxigt det känns. Hon bjöd på jätte god laxsoppa med lite bröd och aoli till det. Sedan drack vi lite vin och pratade lite strunt efter det. Torsdagsmys med en god vän känns som en bra grej!

Efter en dag med lite föreläsningar och en snabb fredags-städning kom Jens hem och föreslog att vi skulle ut och äta. Inget mig emot! Vi gick till Stakehous och åt en lång middag. Vi tog en god öl till middagen och pratade om livet. Jätte mysigt! Nu har vi precis kommit hem och har degat ner oss i soffan framför en film. Väldigt bra fredag! Jag är på strålande humör - kär och galen!
 
Hoppas ni ock haft en bra start på helgen!




<style="text-align: left;">

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback