Skillnaden som gör skillnad

2013-08-01 @ 16:43:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har lyssnat på ett par förelsäningar med Kjell Enhager den senaste veckan vilket jag vill rekommendera! Han är coach och pratar mycket om hur man ska tänka och inte tänka. Personligen så älskar jag ju sånt där! Dels tycker jag att det är väldigt intressant med psykologi, men jag tycker även om hitta nycklarna till mitt eget huvud.
 
Jag tycker inte att det finns något bättra än att känna sig motiverad och stark. När man känner att man skulle kunna ta över hela världen, nästan. Som om ingenting kan stoppa mig och huvudet går på helvarv och tänker ut saker som man vill/kan göra. Sådan känsla har jag fått utav att lyssna på honom. Det han säger är så självklart på något vis och han är väldigt pedagogisk och rolig att lyssna på. Så lyssna på honom ni också! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback