Utmaningar

2013-08-16 @ 15:05:47 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vaknade 07.32 imorse. Paniken väcktes i min kropp och hjärtat började slå i 180, eftersom jag skulle öppna butiken idag. Jag flög upp som aldrig för och slängde på mig dem kläderna som jag hittade på vägen in på toaletten. Tur att jag är tjej så att jag kunde göra många saker på samma gång. Jag borstade tänderna med ena handen och la i torrschampo i håret med den andra handen. Jag låste dörren 07.43. Jag hade turen med mig att jag faktiskt hittade min cykelnyckel! Dock var sadeln inställd efter Jens... Jag var på plats 07.53 med lite skav i gumpen. Men jag klarade det. Bra kämpat, måste jag säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback