Anna-dagen

2013-12-09 @ 23:09:57 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
 
 
Morgonmys har guld i mun. Eller hur är det nu man säger?
 
Jag har varit ledig idag och började dagen med att äta en mysig frukost, innan Jens kom hem ifrån sitt dubbeldygn. Jag dukade upp en hjärtligt god frukost med ett tänt ljus och ett paket vid sidan om. Tänk om alla frukostar skulle se ut så! Hur underbart skulle inte det vara? I mitt paket låg en fin kökshandduk och några choklad!
 
Annars har dagen bestått av tvätt, storhandling, julbak och sist men inte minst en liten vernissage med min målerikurs. Jag tänkte bjuda på lite bilder därifrån imorgon. So stay tuned!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback