Födelsedagsfirande

2013-12-23 @ 11:56:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag hade en jätte trevlig födelsedag och är glad över att så många ville komma och gratulera mig! Det var full rulle hela dagen.
 
Jag hade sagt till mina gäster att det var drop in och höll tummarna för att dem skulle komma utspritt under dagen. Vi har nämligen inte plats med ett stort kalas för 25 personer i vår lägenhet. Trots att ingen hade fått någon tid så lyckades, magiskt nog, majoriteten komma inom loppet på en halvtimme under eftermiddagen. Det blev en utmaning, men finns det hjärterum så finns det stjärterum!
 
Det blev ett lugnare tempo på kvällen tillsammans med familjen. Vi passade på att dricka lite vin, tog någon cognac och hade en riktigt trevlig kväll! Tova och Daniel kom sedan förbi en runda igår eftermiddag för att fika och blev då dem sista som fick smaka på tårtan.
 
Allt som allt är jag super nöjd med min födelsedag och vill tacka för alla häsningar, presenter , blommor och dem som ville komma på kalas! 
 

Uppdukat och färdigt
 



Jag hade gjort en prinsesstårta som jag fick mycket komplimanger för, både för smaken och utseendet.




Passionstryffel


triple chocolate chip cookies with hazelnuts (världens godaste)


Morotsmuffins!
 

Vi fick möblera om lite innan gästera kom och dra på en duk


Suddigt - men ni förstår!


Syster, Somin och Jens under kvällen 

 

Jag fick en jätte fin marmorbricka med snurrfuktion av Jens


Presentbordet


Lite gott och blandat, men mest blommor och kuvert!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback