Förkylning vs. Julshopping

2013-12-16 @ 12:49:21 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår gled jag runt där hemma i ett rött nattlinne, en mysig kofta och fårtofflor hela dagen. Det får man göra när man är sjuk och jag njöt av det. Jag har dragit på mig en förkylning och låg hemma med feber i fredags. Väldigt tråkigt, men jag är på bättringsväg.

Detta blir en fullspäckad vecka som börjar med lite systermys! Jag trotsar min förkylning en stund och offrar mig för julklapparnas skull. Sedan fyller jag ju år på lördag, så där är en del att fixa inför mitt kalas. Sen får vi se om jag kanske hoppar in och jobbar lite i julrushen också.

Jag och mamma tog en lång runda på stan i lördags och avslutade det hela med en creps med nutella, banan och glass. Det var vi förtjänta av och gott var det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback