Den första

2013-12-01 @ 12:58:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Att det är både den första december och första advent idag, tycker jag är super härligt. December är en riktigt mys-månad och vem gillar inte mys? Jag och min syster får ju fortfarande paketkalender ifrån vår snälla mamma, så idag dukade jag fram min frukost tillsammans med det första paketet. Jens är såklart an aning avundsjuk på detta, därför fick han också ett litet paket av mig.
 
Vi tänker fortsätta den här dagen med att sätta upp adventsljusstakarna och gå på julskyltningen. Sen ska vi även dricka glögg och titta på sound of music när första adventsljuset tänds under kvällen. Det är en tradition sedan tre år tillbaka. 
 

I paketet låg det en massa choklad...


...och ett litet läppbalsam ifrån Body shop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback