Full fart framåt

2013-12-03 @ 22:15:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har haft en fullspäckad dag och har precis satt mig till ro. Nöjd och belåten. 
 
Jag och Jens började dagen kl 6 imorse då vi slängde på oss våra kläder och traskade bort till tivolibadet. Vi simmade 1000m, utan paus, på 37 minuter. När vi var färdiga vid ca kl 8 ringde Annika ifrån Gullbergs för att fråga ifall jag kunde hoppa in en stund idag. Självklart, svarade jag, men att jag behövde lite mat i magen först. Vi gick hem för att äta frukost och jag packade väskan inför dagens olika aktiviteter. Därefter begav jag mig till Gullbergs, där det var full rulle hela dagen. När jag slutade gick jag direkt vidare för att jobba med marknadsundersökningen till Skånetrafiken och vid halv åtta hade jag jobbat färdigt för idag. Då gick jag hem och började på nästa projekt tillsammans med Jens - nämligen lussebak!
 
Sammanfattningsvis har det varit en härlig dag! Och se så fina våra lussebullar blev!
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback