Hugga gran

2013-12-10 @ 22:39:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag och Jens har haft en super mysig dag hos Jens mormor. Vi skulle dit med Jens mamma och hennes sambo för att välja ut vars en gran inför jul. Min första gran som man hugger själv! Det var ganska kul, men man hade lite beslutsångest när man väl stod där ute i skogen. Nu står vår gran och droppar av sig i källaren och jag längtar tills vi får upp den.
 
Vi är alla olika i hur man vill att den där julgranen ska se ut. Jag är stark förespråkare för kungsgranen, eftersom den är så stor och fluffig. Den har mjuka barr, står länge och barrar knappt. När jag väljer ut min gran vill jag att den ska vara så tät och jämn som möjligt och man ska i stort sett vilja krama den! 
 
Hur tänker ni när ni väljer gran?
 
 

Vi letade...


Och letade...


Sen hittade vi den!
 
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback