Lillejul

2013-12-23 @ 14:25:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter att Tova och Daniel hade varit här och fikat igår eftermiddag, började jag och Jens packa ihop oss för att köra till Lyngby. Allla paket som låg under vår gran skulle fraktas hem till Lyngby. Eftersom Jens jobbar över julen bytte vi även julklappar innan vi körde. Jag fick en jätte fin portfolio i A3 format och svart skinn med guldiga kanter. Jag ska få välja ut vilka tavlor jag vill trycka upp och i vilken storlek jag vill ha, så kan jag snart känna mig riktigt profesionell! Jätte fint av honom.

Vi blev bjudna på middag i Lyngby och firade lite mini jul eftersom det var den enda kvällen som vi kunde vara samlade. Jag ska snart bege mig till Lyngby igen, så fort Malin och Simon är klara på stan. Vi ska slå in dem sista julklappara, laga mat inför imorgon, spela massor av julmusik och dricka glögg.

Ha en mysig lillejul!

 
 

Vi har fått väldigt mycket komplimanger för vår gran i år! Vi har eftersträvat den där disney granen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback