Sanningen

2013-12-03 @ 11:28:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
Nu tycker jag att jag har bjudit på väldigt mycket ljusglimtar i min vardag. Därför tänkte jag bjuda på en sak som jag skäms över i vårt hem idag. Det är min skäms-hörna. Det är nästan pinsamt hur många gånger jag har varit på posten dem senaste veckorna - och sedan har jag bara staplat alla lådor i en hög! Det känns som att dem som jobbar på posten kommer att ringa lyxfällan snart. Men jag lovar, så illa är det verkligen inte. Även ifall jag nu råkade få en faktura på 99 657 kr för någon vecka sedan. Jens höll på att svimma när han såg beloppet. Självklart var det hela ett misstag ifrån leverantören, då jag och kundtjänstmedarbetaren som jag pratade med om detta, bara skrattade åt denna sjuka summa. 
 
Hur som helst så har den här högen byggts på nu ett tag och jag har bara inte orkat att gå runt hörnet för att slänga dem. Det kommer samtidigt en röst i mitt huvud som säger att "det kan vara bra att ha såhär inför jul". Men det ser hemskt ut. I dem här kartongerna har det bland annat varit en ny badrumsfläkt, en massa julklappar, kläder, smink-, hår- och ansiktsprodukter, saker som jag använder i jobbet och lite pynt. 
 
Jag ska verkligen försöka ta tag i den där högen denna veckan.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback