Detox, dag 5

2013-02-01 @ 21:17:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då var jag halvvägs! Jag märkte stor skillnad på min energi när jag var ute och promenerade idag, ifall jag jämför med början av veckan. Det kändes bra och promenaden kändes frisk och uppiggande. Jag funderar på att förlänga min diet ett par dagar till, beroende på hur Jens ställer sig till det hela när han kommer hem. Mina naglar känns hårdare, min hy har blivit lite bättre och jag börjar känna mig ganska pigg och allert. Det kan vara värt att testa ett par dagar till, tänkte jag. Sen börjar jag faktikst bli förtjust i maten, speciellt mina havreplättar som jag gjorde idag!
 
09.00 Morgondryck; Varmt vatten med citron
10.00 Frukost: Gröt med bär och soyamjölk
11.30 Mellanmål: En bit gurka, örtte
13.30 Lunch: Haveplättar (gjorde på malda fiberhavregryn, banan, olja, ägg, kanel och kardemumma - till att rekommendera!) med krossade hallon
16.00 Mellanmål: En halv avokade, örtte
19.00 Middag: Fransk löksoppa
21.00 Kvällsmål:Ingefära te och en liten skål soygourt med hallon 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback