Detox, dag 7

2013-02-03 @ 22:08:28 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det går bra nu! Jag har rutinen inne, gillar att dricka te istället för kaffe och maten är så enkel att göra. Idag testade jag på att göra egen pesto, vilket blev väldigt gott till några kokta grönsaker. Det roligaste med det här tycker jag nog är dem nya smakupplevelserna. Imorgon planerar jag att göra hasselnötsbiffar eller rotsaksfärs, spännande!
 
08.00 Morgondryck: Varmt vatten med citrin
09.00 Frukost: Gröt med soyamjölk och bär
11.00 Mellanmål: Smoothie
13.00 Lunch: Kokt palsernacka, morot och broccoli med hemmagjord pesto
16.00 Mellanmål: Ett äppel, grönt te
18.00 Middag: Sallad med gruka, harictos vertes, rödlök, avkoado, pinjenötter, solrosfrö och quionoa
21.30 kvällsmål: Ingefära te
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback