Detox, dag 8

2013-02-04 @ 22:32:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ännu en detox-dag är förbi och det fortsätter att gå smidigt. Min "rotsaksfärs" som jag lagade till midag ikväll var dock mitt största misslyckande under dem har dagarna. Det var inget att rekommendera!
 
Något jag tänkte på idag var att jag är knappt sugen på något annat än dem grönsaker och den frukt jag äter. Inget godis, inget kaffe, bröd eller kött. Det enda jag saknar just nu är mejeriprodukter, såsom ost! Det hade varit fantastiskt gott med en bit fetaost att komplettera en sallad med eller en enkel creme fraiche sås. Bara ett par dagar kvar...
 
08.00 Morgondryck: varmt vatten med cirton
09.00 Frukost: soygurt och bär
11.00 Mellanmål: Smoothie
13.00 Lunch: Kokt broccoli och harictos verts med ägg, qinoa, rödlök, pinjenötter och pesto
16.00 Mellanmål: Grönt te
18.00 Middag: Rotsaksfärs toppad med persilja och hackade vannötter
21.30: Kvällsmål: Ingefära te 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback