Mycket för pengarna

2013-02-17 @ 21:19:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min hylla i vårt badrumsskåp kommer att svämma över inom kort. Jag klickade nämligen precis hem några nya produkter som jag vill testa. Jag såg att jag hade fått ett mail ifrån Yves Roscher om ett Alla hjärtans dag-erbjudande där man fick beställa en valfri produkt utan kostnad. Jag passade därför på eftersom min "detox-kräm" nästan är slut och behöver fyllas på.
 
I vilket fall som helst så verkar dem alltid ha bra erbjudande på Yves Rocher och dem har även bra produkter. Nu la jag en beställning på 4 olika produkter och fick bara betala 153 kr, vilket jag tycker är ett väldigt bra pris! Hade jag behövt betalat fullt pris hade det blivit ca 620 kr, vilket är en ganska stor skillnad. Dessutom kommer dem att plantera 3 träd på grund av min beställning! Så genom min beställning hjälpte jag vår planet - det känns ju bra!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback