Årets första tulpaner

2013-01-14 @ 13:13:43 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()







Årets första tulpaner! Dem fick en hedersplats på soffbordet så att jag kan titta på dem så mycket som möjligt. Tulpaner är verkligen mina favoritblommer, det är något speciellt med dem. Förövrigt så är det en vardagslyx som jag gärna unnar mig - färska blombuketter! 
 
Blommorna har fått sällskap av mina nya mässings ljusstakat ifrån Skultuna som jag fick i födelsedagspresent. Jag tycker att dem är så snygga i sin enkelhet och jag har som sagt varit ganska svag för mässing på sistone.
 
I bakgrunden ser ni även en tavla som jag håller på med. Det ska vara en tjej i profil med bara svarta konturer och sen kommer håret att bli som en galen färgbomb! Jag hoppas att det blir bra, måste bara hitta en smalare pensel för att kunna fortsätta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback