Detox, dag 2

2013-01-29 @ 20:53:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den andra dagen på min detox är snart förbi och min huvudvärk försvann i eftermiddags och jag har känt mig lite piggare. Jag märkte även att min mage redan har börjat vänja sig vid antalet måltider på en dag eftersom jag var hungrig när det var dags för middag ikväll. Jag måste visserligen vara ärlig och säga att jag inte är stormförtjust i att bara äta grönsaker till middag och godispåsen i skafferiet lockar fortfarande. Men annars går det ganska bra!
 
Dagens meny:
08.00 Morgondryck: Varmt vatten med citron
09.00 Frukost: Gröt gjord på fibergryn med hallon, blåbär och en skvätt soyamjölk
11.00 Mellanmål: Ett äpple och chai-te
13.00 Lunch: Grönsakssoppa
15.30 Mellanmål: En banan
18.00 Middag: Sallad med grönsaker, böner och avokadokräm
20.30 Kvällsmål: En näve valnötter och ingefära te
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback