Detox, dag 4

2013-01-31 @ 21:18:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag fick hem mitt detox kit idag som jag har kompletterat min kost med. Jag kan inte påstå att jag känner någon direkt skillnad ännu, förutom att jag tycker om att känna mig nyttig. Det är kul att stå och pyssla i köket och att försöka komma på saker att äta, då detta skiljer sig så mycket från hur jag brukar äta. Det utmanar min kretiva sida och det gillar jag!
 
Dagens Meny:
08.00 Morgondryck: Varmt vatten med citron
09.00 Frukost: Soygourt med hallon och blåbär
11.00 Mellanmål: Bärsmoothie med kanel och ingefära
13.00 Lunch: Rostade rotfrukter med dijonsenap och honung. En halv avokado
15.00 Mellanmål: En banan
17.30 Middag: Quinotto från igår
21.00 Kvällsmål: Ingefära te och en näve valnötter
 






 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback