Glossybox

2013-01-30 @ 15:43:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag fick lite paket på posten idag vilket gjorde mig glad. Jag fick bland annat min första glossybox som jag har väntat på. Jag fick nämligen en prenumeration av mamma i julklapp. Himla kul grej! Denna månaden fick jag lite produkter till håret, sminkborttagning, en svart kajal och läppbalsam. Jag ser fram emot att testa allt!
 
Jag är väldigt dålig på att "vidga vyerna" när det kommer till olika skönhetsprodukter. Även om jag tycker att det är kul att testa nya grejer så unnar jag mig sällan det. Jag är rädd att jag ska slänga pengar på onödiga grejer som ändå inte fungerar. Dessutom hamnar jag ofta i en comfort zone när jag väl hittat något jag gillar, för då kör jag enbart på det. Därför önskade jag mig en Glossybox prenumeration, så att jag kan testa olika produker som är utvalda med omsorg. Förhoppningsvis hittar jag dem rätta sakerna för just mig då. (Och så är det kul att få paket!)
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback