Gryta

2013-01-14 @ 18:20:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag var ute på typ en timmes PW idag vilket resulterade i att min hals låter ännu värre nu. Det är visserligen inte så konstigt kanske, men ack så irriterande. Det var inte det mest optimala underlaget att gå på idag, då det är superhalt sen snön kom tillbaka, vilket jag heller inte uppskattade. Jag ska till Lyngby imorgon och funderar på att låna mammas löpband istället på min lunch så får jag kanske mer ut av det. 
 
Jens jobbade bara havdag idag vilket innebär att vi har spenderat eftermiddag tillsammans här hemma och nu har vi tvättid. Jens håller även på maten just nu och det blir köttgryta! Han började på den redan igårkväll och det doftar ljuvligt. Jag är väldigt glad över att jag har en kille som tycker om att laga mat. Det är verkligen guld! Det gör att jag - om möjligt - känner mig ännu mer lyckligt lottad!


En väldigt fin gryta jag beställde in i Prag

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback