Min helg

2013-01-20 @ 19:01:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är vi hemma igen efter vår lilla tripp till Göteborg. Det var en lagom trevlig tur, lugn och stillsam. Vi började med att äta en räkmacka när vi kom upp vid lunch igår, vilket satt fint. Vi tog en kort runda på stan innan vi åkte hem till Malin och kikade på den nya lägenheten och tog en kopp kaffe. Dem hade fått det jätte fint hos sig!
 
Vi var ute och åt middag igårkväll på en mysig italiensk resturang med väldigt god pasta. Sedan avrundade vi kvällen med att gå hem till Malin igen, öppna en flaska rött och tittade på Dirty dancing! Hela familjen sov hemma hos Malin för en gångs skull och vi vaknade till en mycket trevlig uppdukad frukost. Hon sköter sig, min syster. Pappa hjälpte Malin med sitt sista flyttlast ifrån gamla lägenheten i förmiddags och därefter tackade vi för oss och begav vi oss hem igen. 

Det var skönt att komma hem igen till en nystädad lägenhet, det luktad nybakat eftersom Jens hade bakat semlor och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig. Det blir slottsstek ikväll. Jag har det bra!

 
Mumsig räkmacka!
 

Mycket god pasta med oxfile, kantareller, basilika, vitlök, tomatsås och grädde!


Mamma och pappa


Två trötta systrar


Familje-häng




Mums!


Och lite humor med min sambo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback