It's Oh, So Quiet

2013-01-25 @ 18:35:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godafton! Jag började min dag med en timmes PW i kylan. Vilken tur att solen sken så vackert, annars hade jag aldrig tagit mig i kragen och gått ut. Jag gick i björket och mötte endast 3 personer på vägen vilket var väldgt skönt kom jag på, att jag hade spåret för mig själv. Jag har märkt att det blir alltid så tyst och ett visst lugn infinner sig när snön täcker marken. Jag tycker att det är mysigt, så där gick jag och filisoferade i min ensamhet, i kylan och i tystnaden. Jag hann lösa många världsproblem i mitt huvud på den tiden.
 
Annars har det varit en ganska lugn vecka. Jag har jobbat i Lyngby, var på ett litet möte med en "kompetensare" i onsdags och igår lunchade jag i flera timmar med Johanna vilket var väldigt trevligt! Jens har varit sjuk och var hemma ifrån jobbet både idag och igår vilket har inneburit att jag har fått passa upp på honom lite. 
 
Nu mår Jens bätte och vi ska gå bort till Filip&Mie och äta semlor och spela spel!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback