Sömnlös

2013-01-15 @ 21:43:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej vänner! Jag kom precis hem ifrån Lyngby efter vad som känns som en väldigt lång dag trots att det inte har varit det. Jag fick snarare en väldigt lång natt! Min hals retades och kiklades otroligt mycket när jag gick och la mig igårkväll vilket gjorde att jag inte fick ro till att kunna somna. Jag låg och vred på mig i hur många timmar som helst och hostades osv. Till sist gick jag upp och la mig på soffan och tittade på några avsnitt Gossip Girl för att försöka somna. Till sist - vid typ fyra tiden i morse så lyckades jag somna till sist. Två timmar senare ringde min väckarklocka. Vad jag glad då? Nej. Stängde genast av klockan, skickade ett sms om att jag kom lite senare och somnade om. 

Jag har alltså kännt mig ganska trött idag. Det har varit en bra dag men jag har ändå längtat efter en god natts sömn. Håller tummarna för att det händer ikväll.

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback