Vackert på Ellegalan

2013-01-13 @ 13:16:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter att vi hade städat ut julen och ätit middag igårkväll tittade Sebbe in på ett litet besök. Vi drack några glas och lät kortleken vara vår underhållning för kvällen. Att spela kort är ändå aningen underskattat. Det känns som om det var hundra år sedan jag spelade kort sist, så det var faktikst ganska trevligt. Speicellt när jag vann.
 
Just nu sitter jag och göttar mig i bilder sedan Ellegalan medan Jens skriver veckans matlista och för en handlelista så att vi kan köra och storhandla. 
 
Det här är några av mina favorit looks på Ellegalan:
 

Emma Eldwin, Frida gustavsson


Marina Kereklidou, Emilia de Poret


Emma Wallin och Henrika, Angelica Blick och Cimon Lundberg


Alex och Amanda Schulman, Elsa Hosk

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback