Världens bästa

2013-01-21 @ 09:52:33 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det bästa med att åka bort någon dag - är att komma hem igen. Varje gång jag är iväg så väntar det i stort sett alltid en liten överraskning när jag kommer hem. Jag brukar mötas av en väldigt glad kille i dörren och det är oftast nystädat, vilket är väldigt skönt att komma hem till!
 
Igår när jag kom hem så luktade det inte bara nystädat utan även nybakat eftersom han hade fixat söndagsfixa. Han hade gjort super goda semlor och han hade inte bara bakat bullarna själv utan han hade även gjort egen mandelmassa! Det var fantastiskt gott eftersom dem var bakade med kärlek. Jag skulle vilja påstå att jag var världens bästa kille!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback