Bjuda på vardagslyx

2013-07-09 @ 23:03:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ännu en dag i Lyngby. Jag anlände ganska tidigt och satte mig på en solstol och svepte in mig i en filt medan jag väntade på solen. Det blev en väldigt lång väntan. Jag hade tur idag, eftersom min pappa jobbade hemifrån under förmiddagen och kunde hålla mig sällskap. Vi fikade och pratade om livet. Framåt eftermiddag gjorde mamma och Jens mig sällskap, likt igår. Det var skönt, eftersom jag märkte att det var inte riktigt lika roligt att vara själv i Lyngby när solen inte är framme.
 
Jag och Jens hade lovat att vi skulle bjuda på mat ikväll i deras kök och hade packat med oss allt som behövdes. Vi serverade hemmalagad rostbiff med potatis- och svampgratäng. Det blev jätte gott och var väldigt uppskattat av mina föräldrar. Det var roligt att kunna lyxa till vardagen för mina föräldrar.
 


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback