En solig dag

2013-07-08 @ 20:13:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag packade en väska i förmiddags med badkläder och solkräm och bagav mig till Lyngby. Kände mig glad och sommarsöt. Ännu en dag i solen väntade, bekymmerfri och härlig.
 

Jag låg i gung-solstolen och spenderade några ensamma timmar i solen. Till sist blir man ganska rastlös av att bara ligga. Tur att jag hade ett gäng sudoko att underhålla mig med. Solning kombinerat med hjärngympa måste vara det bästa.
 

Framåt eftermiddagen kom både mamma och Jens och höll mig sällskap.
Vi badade, fikade och skrattade.

Det var till och med så att Jens och Östen kom överens idag. Ni ser här min nuvarande bakgrundbild på mobilen. Mina favoritpojkar. Nästan så att man blir tårögd. Efter det sista doppet blev det en sväng inom min mormor&morfar innan vi begav oss hemåt för att fixa mat. Det blir pizza idag och jag har fått hicka. Typiskt irriterande, men jag är ändå glad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback