En vecka, en tavla

2013-07-01 @ 21:16:17 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej!
 
Här har det ekat tomt under en veckas tid. Jens började sin semester och jag jobbade på Gullbergs under hela förra veckan, vilket var roligt. Det var som ett slutgiltigt test för mig efter dem här månaderna som jag har varit i butiken. Upp till bevis. Det hela gick galant och det kändes väldigt tråkigt att min tid där i stort sett är slut. Jag ska hoppa in och jobba någon dag nästa vecka bara, drefter får vi se vad som händer.
 
Förövrigt har det varit en ganska lugn vecka. I lördags var jag hembjuden till Tova på förfest innan M&M där jag tittade uppom. Planen var att bara gå dit och säga hej, men dem lyckades övertala mig till att följa med ut. Det blev en helt okej kväll, roligt att träffa lite nya människor. Men frågan är om jag inte har växt ifrån att gå ut. Det ger mig inte samma nöje längre och jag blir mest irriterad på fulla människor som inte kan uppföra sig.
 
Igår var en bakis-dag då jag valde att ta fram min måleri-portfölj och började på en ny tavla. Det är så härligt när man kommer in i ett bra gung och allt bara flyter på. När det är nästintill omöjligt att lägga ifrån sig penseln. Jag gjorde klart den i förmiddags och känner mig relativt nöjd med reslutatet. Den var roligt att måla! Vad tycker ni?
 
Hoppas ni har haft en bra vecka ni med!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback