Fredags date

2013-07-27 @ 20:22:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi hamnade på Sumo Sushi igår. Det har blivit vår sommarfavorit! Vi delade på en 20 bitars mix med diverse gott. Efter middagen gick vi och plockade lite godis innan bion. Vi tittade på Lonley Rangers med Johnny Depp i huvudrollen. Den var väldigt rolig och jag bara älskat hur han spelar. Lite lik karraktären i pirates of the caribbean.
 
Jag och Jens hade en lyckad date. Det hela blev en jätte mysig kväll!
 
Idag har vi fortsatt att ha kvalitetstid och varit i yngsjö och fiskat. Jätte skönt väder at fiska i! Tyvärr fick vi ingenting på kroken, utan körde hem och lagade revbensspäll istället. Också väldigt gott. Nu blir det soffmys med West side story och ett glas vin. 
 
Ha en trevlig lördagskväll!
 
Mitt hjärta!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback