Kalas

2013-07-11 @ 21:45:27 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken lång dag det har varit! Vi gick upp i ottan för att städa undan här hemma inför Jens kalas, sedan gav vi oss på att baka bullar, kakor och tårta. Gud vad jag älskar när det luktar nybakat hemma hos en. 
 
Jens släkt och mina föräldrar har varit här på kalas under eftermiddagen/kvällen vilket var trevligt. Det var precis så att vi fick plats runt vårt soffbord.
 
Jens fick en Soda Stream av mig i födelsedagspresent (körde en liten fuling där, eftersom den egentligen är lika mycket till mig). Jag tycker att den nya designen är riktigt snygg och smidig, även på flaskorna. Jens blev väldigt glad i alla fall och det var ju huvudsaken!
 




 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback