Matkoma

2013-07-28 @ 22:20:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det var dags för ytterligare ett kalas ikväll. Det var min farmors tur att bli firad. Nu kan jag tala om för er att äter man middag hos min farmor&farfar så får man vara beredd på att rulla därifrån. Min farmor är nämligen så snäll och omtänksam, därför överröser hon en med mat. Det bjuds alltid på förrätt, varmträtt, efterrätt.. och kaka, tårta och kaffe. Därefter/mellan bjuder hon gärna på lite godis och chips också. Helst ska man ta två gånger av allt och ett nej fungerar oftast inte i detta hushåll
 
Vi passade på att spela lite kubb mellan rätterna idag, vilket gav en chansen att smälta maten lite extra. Det var en väldigt bra av ide faktikst!
 
Det röda laget

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback