En bra anledning till att köpa nya skor

2013-06-23 @ 19:37:00 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har varit på jakt efter ett par svarta, släta loafers ett tag nu men har inte hittat några som jag har tyckt om eller passat min plånbok. Jag behöver ett par nya sommar-skor tycker jag, men inte ifall man frågar Jens. Nu hittade jag ett par på Gina tricot för en billig peng och hoppas på att dem passar och är sköna. Eftersom jag beställde dem genom Gina tricot kunde jag även göra en god gärning genom att köpa malariamedicin (intäkterna går till unifef). Bra va? Jag försökte övertala Jens om att det var bra att jag behövde dem här skorna nu, eftersom jag kunde ge tillbaka till samhället i samma veva (förhoppningsvis hamnar pengarna på rätt ställe också). Jens tyckte inte att min logik stämde. Typiskt honom.
 
Det här gynnar även Gina tricot eftersom det gör att kunden tycker att det är kul och mår bra av att handla genom dem då man får chansen att skänka några slantar till behövande barn. I marknadsföringssyfte tror jag att det var ett väldigt bra val av gina tricot att ingå ett sammarbete med unicef.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback