Fredagsmys

2013-06-14 @ 23:19:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då var ännu en jobbvecka avklarad. Det har varit en väldigt rolig vecka på Gullbergs, bortsett ifrån min förkylning. Nu är det bara en vecka kvar, vilket jag tycker är ganska tråkigt (det verkar även mina kollegor tycka).
 
Jens kom äntligen hem ikväll, en trött Jens som längtade efter en kväll på soffan. Så fick det blir, därför har vi passat på att ha ordentligt med fredgasmys. Vi har lagat god mat, ätit en frisk efterrätt och druckit drinkar. Vi kan sammanfatta det hela soml en väldigt bra fredag.


Fantastiskt god hamburgare tallrik!


Mojito! Min favoritdrink.

Hemmagjord mjukglass!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback